امام جمعه مراغه: گروه های تکفیری با اقدام های تروریستی ماهیت ضد اسلامی خود را نشان داده اند

امام جمعه مراغه: گروه های تکفیری با اقدام های تروریستی ماهیت ضد اسلامی خود را نشان داده اند

مراغه - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به انفجار تروریستی در عراق و به شهادت رسیدن عده ای از زائران گفت: گروه های تکفیری با اقدام های تروریستی نشان داده اند که برخلاف شعارهای فریب کارانه خود، ماهیتی ضد دینی و ضد اسلامی دارند.

 

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان افزود: اقدام های تروریستی و جنایت های انجام شده توسط این گروه ها با هدف تامین منافع رژیم صهیونیستی و با پول برخی کشورهای اسلامی بر ضد امت اسلامی انجام می شود.
وی ادامه داد: داعش و گروه های وهابی و تکفیری در حالی خون مسلمانان و دوستداران اهل بیت (ع) را می ریزند که به ظاهر حضرت علی (ع) را به عنوان چهارمین خلیفه در صدر اسلام می دانند و این امر برخلاف آموزه های اسلامی و نیز انسانی است.
وی اضافه کرد: این تروریست های تکفیری بویی از انسانیت و مسلمان بودن نبرده اند و این امر را در جنایت ها و اقدام های غیر انسانی خود در سال های اخیر نشان داده اند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگاری بزرگ از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نقش مهم و انکارناپذیری در عرصه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب داشته است.
وی افزود: مجاهدت های رزمندگان بسیج در هشت سال دفاع مقدس و وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در عصر حاضر موجب پیشرفت، اقتدار و امنیت کنونی نظام اسلامی شده است.
وی با اشاره به فرا رسین هفته وقف گفت: خیران دلسوز جامعه باید در کنار کارهای خیریه، برای تسهیل در ازدواج جوانان و تامین مسکن اقشار نیازمند و محروم جامعه تلاش کنند و اطعام و کارهای خیر خود را منحصر به ماه ها و زمان های خاص در سال ندانند.
وی با تسلیت درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی گفت: ایشان مجتهد و فقیه انقلابی بودند که خدمات بسیاری برای نظام اسلامی و کشورمان در قوه قضاییه و نیز قانونگذاری های کلان داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 آذر 1395برچسب:, | 10:30 | نويسنده : شهروند مراغه ای |